В ході обстеження території міста Житомир державними
інспекторами з охорони навколишнього природного середовища Поліського
округу виявлено ще три несанкціоновані звалища відходів, які знаходяться
на виїзді з обласного центру.
Пунктом 2 статті 26 Закону України «Про управління
відходами» визначено, що до повноважень виконавчих органів сільських, селищних,
міських рад у сфері управління відходами належить у тому числі: організація
управління побутовими відходами, відходами будівництва та знесення;
забезпечення ліквідації несанкціонованих сміттєзвалищ у межах населених
пунктів; організація роботи пунктів роздільного збирання побутових відходів;
надання інформації, проведення роз’яснювальної та просвітницької роботи серед
населення щодо управління відходами тощо.
Водночас, виявлення та облік відходів, власник яких
не встановлений, здійснюється у відповідності до вимог статті 12 Закону України
«Про управління відходами».
Згідно даної норми, повноваження щодо таких відходів
в межах населених пунктів відносяться до компетенції органу місцевого
самоврядування, в даному випадку – Житомирської міської ради.
Враховуючи вищевикладене, Державна екологічна інспекція
Поліського округу на адресу Житомирської міськради направила листи щодо
необхідності прийняття рішень та вжиття заходів реагування з метою ліквідації
несанкціонованих сміттєзвалищ твердих побутових відходів та приведення
територій у належний санітарно-епідеміологічний стан.
Про результати розгляду та вжиті заходи Житомирська
міськрада має повідомити Державну екологічну інспекцію Поліського округу з
наданням підтверджуючих документів та фото у встановлені законодавством
терміни.