Інформація про звернення громадян

Протягом 2021 року на адресу Державної екологічної інспекції Поліського округу надійшло 644 звернення від громадян, 87 запитів на Публічну інформацію, які знаходились на контролі керівництва та у визначені Законом терміни надавались відповіді.  Від громадян надходять звернення з заявами, проханням допомогти у вирішенні того чи іншого питання, або надати інформацію про результати здійснення державного нагляду (контролю). 


Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено два види перевірок, які проводить Інспекція, це планові - перелік яких затверджується Державною екологічною інспекцією України в кінці року і кожен суб’єкт господарювання може ознайомитись з даною перевіркою у відкритому доступі на сайті Інспекції і позапланові - однією з підстав для проведення яких, є звернення фізичної особи. 

В такому разі громадянин має написати звернення в Інспекцію, де чітко викладає суть порушених у зверненні питань.


У зверненні має бути зазначено: 

✅  прізвище, ім’я, по батькові;

✅   місце проживання громадянина;

✅ викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

✅  підпис заявника (заявників) із зазначенням дати (у випадку направлення письмового звернення);

✅   електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним (у випадку направлення електронного звернення).


Усне звернення може бути викладено громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку на телефонні «гарячі лінії» за номерами: 

☑068-717-03-34, (0412) 46-49-54 – Житомирська область;

☑098-429-86-90, (0362) 67-14-51  - Рівненська область. 


Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.


Ваше звернення – це ключова річ в нашій роботі, тому дуже просимо всіх, не забувайте звертатись до нас офіційно, ми гарантуємо, що реакція буде вчасною та ефективною.


Лише спільними діями ми зможемо зберегти,  покращити,  примножити природу на рідному Поліссі!

ДАЙДЖЕСТ НОВИН

Головне – у вашій скриньці