Житомирщина дає бій стихійним сміттєзвалищам


 

Вчора, в Житомирській обласній державній адміністрації під головуванням заступника голови ОДА Віктора Градівського була проведена нарада,  метою якої є організація заходів щодо ліквідації несанкціонованих та стихійних сміттєзвалищ на території Житомирської області. В даній нараді взяв участь керівник Інспекції Сергій ЖУК.


 

З метою попередження утворення несанкціонованих та стихійних сміттєзвалищ вирішили:

-         організувати збір побутових відходів відповідно до схем санітарної очистки території населених пунктів міських, селищних та сільських рад;

-         провести роботу з облаштування контейнерних майданчиків із твердим покриттям для збору твердих побутових відходів;

-         вжити заходів щодо контролю за громадянами щодо недопущення утворення стихійних сміттєзвалищ та самовільного вивезення, спалювання та утилізації твердих побутових відходів.


 

За результатами розгляду порушеного питання, Державній екологічній інспекції Поліського округу було доручено включити до плану здійснення заходів державного нагляду (контролю) органи місцевого самоврядування (міські, сільські та селищні ради). Особливо звернути увагу на дотримання в належному санітарному стані місць видалення відходів та стан ліквідації стихійних сміттєзвалищ, у тому числі тих, які зареєстровані на електронному сервісі «Інтерактивна мапа Міндовкілля України», дієвості та наявності схем санітарної очистки населених пунктів.   

 

Державна екологічна інспекція Поліського округу закликає жителів Житомирщини не допускати утворення стихійних сміттєзвалищ, так як порушення вимог законодавства в даній сфері передбачає притягнення відповідальної особи (порушника)  до адміністративної відповідальності у вигляді штрафу, зокрема  на громадян від 340 грн до 1360 грн,  на посадових осіб від 850 грн до 1700, а також відшкодування шкоди зумовленої забрудненням і засміченням земельних ресурсів. 

eкологічна мапа

Стихійне сміттєзвалище? Не знаєте куди звернутись? Повідомте нам та відслідковуйте статус вирішення!
Залишити звернення