Посадові
обов’язки:
Здійснює керівництво діяльністю та організацію роботи Відділу. Погоджує проекти
договорів (контрактів), у тому числі про повну індивідуальну матеріальну
відповідальність, забезпечення дотримання вимог законодавства щодо цільового
використання бюджетних коштів та збереження майна. Здійснює у межах своїх
повноважень заходи щодо відшкодування винними особами збитків від нестач,
розтрат, крадіжок. Погоджує кандидатури працівників Інспекції, яким надається
право складати та підписувати первинні документи щодо проведення господарських
операцій, пов’язаних з відпуском (витрачанням) грошових коштів, документів,
товарно-матеріальних цінностей; нематеріальних активів та іншого майна. Подає
керівнику Інспекції пропозиції щодо: визначення облікової політики, зміни обраної
облікової політики; визначення оптимальної структури Відділу та чисельності її
працівників; призначення на посаду та звільнення з посади працівників Відділу;
вибору та впровадження уніфікованої автоматизованої системи бухгалтерського
обліку та звітності; визначення джерел погашення кредиторської заборгованості
та інш. Підписує звітність та документи, які є підставою для перерахування
податків і зборів (обов’язкових платежів); проведення розрахунків відповідно до
укладених договорів; приймання і видачі грошових коштів; оприбуткування та
списання рухомого і нерухомого майна та інш. Здійснює відповідних контроль за
бухгалтерськими документами. Погоджує документи, пов’язані з витрачанням фонду
заробітної плати, встановленням посадових окладів і надбавок працівникам.
Виконує інші обов’язки, передбачені законодавством.
Умови
оплати праці:
посадовий оклад – 7500 грн;
надбавки, доплати,
премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України “Про державну
службу”;
надбавка до
посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету
Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників
державних органів” (із змінами)
Кваліфікаційні
вимоги:
вища освіта ступеня
не нижче магістра у галузі знань “облік та аудит”;
досвід
роботи - з досвідом роботи на посадах державної служби категорій "Б"
чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або
досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно
від форми власності не менше двох років;
вільне володіння державною мовою.
Призначення на посаду у період дії воєнного
стану, строково, до призначення на цю посаду переможця
конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік документів, які необхідно надати кандидатам:
- резюме
встановленого зразка відповідно до Порядку проведення конкурсу на зайняття
посад державної служби, затвердженого постановою КМУ від 25 березня 2016 року № 246;
- заповнену особову
картку державного службовця, затверджену наказом Національного агентства
України з питань державної служби 19.05.2020 № 77-20, зареєстровану
в Міністерстві юстиції України 25.05.2020 за № 461/34744;
- документи, що підтверджують
наявність громадянства України;
- документи про відповідну
освіту.
Додаткову інформацію можна
отримати за телефоном (0412) 42-24-38.